İLÇE YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNÜN GÖREVLERİ
Kaymakamlığa gelen her türlü evrakın kabulü, elektronik ortama kaydı, verilmiş yetki çerçevesinde havalesi ve dağıtımı ile birimlerden gönderilecek evrakın dağıtım ve postalama işleri, İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü Evrak Şefliği” tarafından yapılır.
Gelen evrakın niteliğine göre hangi görevli veya görevliler tarafından ilgili birim veya mercilere havale edileceği, kaymakamlıkça çıkarılan İmza Yetkileri Yönergesi ile belirlenir.
İl Yazı İşleri, İl Basın ve Halkla İlişkiler, İl İdare Kurulu, İl İdare ve Denetim, İl Planlama ve Koordinasyon, İl Sosyal Etüt ve Proje, İl Sivil Toplum İlişkiler, Özel Kalem Müdürlüğü ve Bilgi İşlem, Hukuk İşleri, Protokol Şube Müdürlüklerince yürütülen hizmetler; İlçe Yazı İşleri Müdürlüğünce yürütülür.
İlçe Yazı İşleri Müdürlüğü Hükümet Konağının 3. Katında 1 Müdür, 1 servis olmak üzere toplam 2 odada hizmet vermektedir.
Kaymakamlık birimlerinde; 1 Müdür, 1 Şef, 1 V.H.K.İ, 3 sözleşmeli (4-b) personel, 1 şoför, 1 koruma olmak üzere toplam 8 (sekiz) personel ile hizmet verilmektedir.